فیسبوک چگونه مفهوم رایانش را تغییر داده است؟

فیسبوک چگونه مفهوم رایانش را تغییر داده است؟

پانزده سال از عمر بزرگ‌ترین شبکه‌ی اجتماعی جهان می‌گذرد و این پدیده‌ی انقلابی بسیاری از مفاهیم زندگی ما کاربران دنیای فناوری را تغییر داده است.
فیسبوک در ۱۵ سال گذشته، بسیاری از مفاهیم از ارتباط با دوستان تا دشمنی و دعوا با افراد مختلف و مفهوم حریم خصوصی و حتی قربانی‌شدن در دام تبلیغات سیاسی را برای ما تغییر داده است
تغییرات مذکور همیشه به‌سمت مثبت‌بودن نبوده‌اند و برخی اوقات، خسارت‌هایی هم برای مردم به‌بار آورده‌اند
به‌هرحال، فیسبوک علاوه‌بر کمک‌های فرهنگی و اجتماعی، مفهوم رایانش را نیز تغییر داده است.مقاله‌های مرتبط:داستان برند: فیسبوک، وبسایتی که تعریف اینترنت را تغییر دادفیسبوک و آینده‌ ای که مارک زاکربرگ برای آن در نظر دارد