ارتباط با مشتریان ایرانسل ویژۀ ناشنوایان

ایرانسل برای نخستین بار در ایران، خدمات پیشتیبانی ویژۀ ناشنوایان ارائه کرد.
به گزارش خبربانو٬ایرانسل،بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، در راستای مسؤولیت اجتماعی خود، برای نخستین بار در ایران، این امکان را فراهم کرده است تا مشترکان ناشنوا بتوانند از طریق ارتباط ویدیویی با کارشناسان مرکز ارتباط با مشتریان، با استفاده از «زبان اشاره»، پشتیبانی لازم را دریافت کنند
این خدمات در حال حاضر به صورت آزمایشی ارائه شده و در آیندۀ نزدیک، امکان ارائۀ آن به تمام جامعۀ ناشنوایان وجود خواهد داشت.مدیرعامل ایرانسل گفت:خدمات ویژۀ ناشنوایان ایرانسل، در حال حاضر به صورت آزمایشی ارائه شده است، تأکید کرد که با دریافت بازخوردها، در ۱۳ آذرماه همزمان با روز جهانی معلولان، این خدمات به صورت دائمی ارائه می‌شود